Субота, 27.04.2024, 07:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Острівська початкова школа

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


14:03
Вікторина з інформатики «Золотий диск» для учнів 2 класу

Вікторина

з інформатики

«Золотий диск»

для учнів 2 класу

 

 

Вчитель: Гогой Ю. С.

 

 

Вікторина «Золотий диск»

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; виховувати почуття відповідальності та вміння працювати у команді.

Обладнання: ребуси; зображення компютерних пристроїв; роздруківки текстів для практичної роботи; прислівя та приказки, їхні пазли; оформлені назви команд; призи у вигляді смайлів.

Хід роботи

I Організаційна частина

- Доброго дня, діти. Сьогодні ми проведемо вікторину «Золотий диск», ви розділитеся на дві команди, які матимуть назви: «Компашки» та «Мишки-програмишки». Отож, одна команда сідає за столи по правий бік, інша – по лівий. Ледь не забула, оцінювати сьогоднішню вікторину будуть одні з найкращих суддів світу, це … (вказують суддів)

- На нашу вікторину завітав Незнайко:

Я компютер добре знаю –

Друзям всім допомагаю,

Як у клас я залітаю

Всі компютери вмикаю.

Всім поради я даю,

Слухай розповідь мою:

Сядь поближче до екрану

І дивися тільки прямо

Довго можеш так сидіти,

Всі завдання поробити,

А як в тебе щось сталось…

В монітора щось зламалось,

Ти посмикай за шнурки,

Трохи мишку потряси!

- Діти, варто слухати поради Незнайка?

- Чому?

 

- Давайте допоможемо Незнайкові вивчити правила поведінки:

Щоб з компютером дружити

Треба правила учити:

Не шуміти, не ходити,

Тільки тихо говорити.

Руки чистими тримати,

Сухо-сухо витирати.

І всі незнайомі кнопки

Не потрібно натискати.

Слухай вчителя уважно,

І виконуй все, що скаже.

Тільки так знання здобути

Допоможе друг – компютер!

- Молодці, ви допомогли Незнайкові вивчити правила! Тож не барімося, перший конкурс проведем та інформатиків умілих сьогодні тут ми віднайдем.

II Основна частина

1 конкурс «Розминка»

- Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Учасники команд, які знають відповідь піднімають руку.

1. Якщо є складна робота

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже, я – системний … (блок)

2. Я магнітний бутерброд,

Та мене не зїсть ваш рот

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

3. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся у норах,

Ковзаю по столу трішки

Бо компютерна я … (мишка)

4. Хто хоче щось запамятати –

В блокнот свій може записати

Компютер теж немов блокнот –

Не має з памяттю турбот,

А як називають компютер-блокнот? (ноут-бук)

 

5. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині,

Біолог з ним теж справу має,

А компютер від нього страждає… (вірус)

6. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро,

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

2 конкурс «Розгадай ребус»

- Яка команда швидше справиться з ребусами, та отримає 2 бали. Готові? Тоді розпочинаємо?

1 – колонки;

2 – алгоритм;

3 – інформація;

4 – монітор;

- Молодці. Зараз судді оголосять результати двох конкурсів.

2 конкурс

- 2 конкурс є вирішальним, тому будьте уважними. Перед вами версії програмістів відомих прислівїв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналі! З цим завданням вам допоможуть справитися вирізані фігури, склавши їх, ви зможете прочитати прислівя. Одне відгадане прислівя – 3 бали. Успіхів!

 

  1. Компютер памяттю не зіпсуєш!

(Кашу маслом не зіпсуєш)

  1. Що з корзини видалено, то пропало!

(Що з воза впало, то пропало)

  1. Антивірусна програма – застава здоровя компютера!

(Чистота – застава здоровя)

  1. Вірусів боятися – в Інтернет не ходити.

(Вовків боятися – в ліс не ходити)

 

4 конкурс.

- Розгадати кросворд. (за кожну правильну відповідь 1 бал)

1. Пристрій для введення інформації з паперу … (сканер)

2. Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз-два готово

Відстукали слово

Ось де пальцям фізкультура

І це все … (клавіатура)

3. Піктограма збереження видалених обєктів … (корзина)

4. Всесвітня мережа … (Інтернет)

5. Я показую обєкти,

Фото-відео проекти

Я не плеєр, не мотор,

Я звичайний … (монітор)

  1. Пристрій виведення інформації на папір … (принтер)

  2. Найголовніша кнопка на робочому столі … (пуск)

- Ви добре справилися з усіма завданнями. Зараз журі підрахує бали і оголосить команду-переможців сьогоднішньої вікторини.

 

III Заключна частина

- Наше заняття закінчується, тому нам доведеться з вами прощатися…

- Для вас компютер є другом?

- Як ви гадаєте, компютери допомагають у житті?

(оголошення переможців, вручення призів)

- Які враження від вікторини?

- Що ви дізналися нового?

- На цьому наше заняття закінчене! До побачення!

Переглядів: 4356 | Додав: Gogoy_Julia | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz