Субота, 21.12.2024, 14:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Острівська початкова школа

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Протидія Булінгу

 

 

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у 2021/2022 навчальному році

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

  1. Заяву або повідомлення про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
  2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  3. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .
  4. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
  5. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
  6. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  7. Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту  вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
  8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  9. Здобувач освіти, його батьки або особи, що їх заміщують може самостійно звернутись до уповноважених органів:
  • на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей;
  • до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді;
  • Національної поліції України;
  • Центру надання безоплатної правової допомоги.

В такому разі після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

  1. При встановленні факту або підозри на наявність булінгу, здобувачі освіти,  батьки, педагоги звертаються до директора із написаною заявою.
  2. Керівник закладу скликає Комісію, до складу якої входять педагогічні працівники.
  3. Комісія впродовж 10 днів проводить внутрішнє розслідування про факти або підозри на наявність булінгу із запрошенням для розгляду батьків постраждалого та булера,  та інших зацікавлених осіб.
  4. Якщо Комісія визнала, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять систематичний характер, то керівник закладу освіти повідомляє поліцію, службу у справах дітей та відділ освіти та гуманітарної роботи Демидівської селищної ради.
  5. Рішення Комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.
  6. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до поліції.
  7. Здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги.

Номери телефонів організацій та установ, служб підтримки, до яких можуть звертатись постраждалі особи (у випадку домашнього насильства та булінгу):

До територіального органу поліції або за телефоном 102.

До центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді - Рівненський обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за телефоном (0362) 28-94-04, 28-07-434; телефон довіри 15-50.

До управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій за телефоном 3-00-28, 4-38-39, 4-37-43.

До громадських організацій, якінадаютьдопомогупостраждалимвіднасильства: комітет сприяння захисту прав дитини (юридичні, психологічні консультації) за телефоном (044) 295-26-96.

Всеукраїнський комітет захисту прав людини за телефоном(044) 228-87-83.

До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо. До близької людини. На телефони «Гарячих ліній» Якщо Вам необхідна правова допомога (юридична консультація, складання заяви, інших документів) – зверніться до Єдиного контакт-центрубезоплатноїправовоїдопомоги за номером 0 800 213 103*.

ВАЖЛИВО: діти мають право безоплатно отримати послуги адвоката (складання заяв, представництво в суді). Якщодитинінеобхіднапсихологічнадопомога – зверніться на Національну дитячу «гарячу лінію» для дітей та батьків з питань захисту прав дітей за номером 116-111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00); Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000; Гаряча телефонна лінія з питань запобігання насильству 116-123 або 0 800 500 335; Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20; Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75; Національна поліція України 102.

Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz