Субота, 27.04.2024, 02:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Острівська початкова школа

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


12:57
Острівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Острівська ЗОШ
І-ІІ ступенів

Зневага до виховання –

Загибель людей, сімей,

Держав і всього світу

Ян Амос Каменський

І Нова філософія виховання.

Сьогодні, як ніколи, суспільству, родині, дітям і дорослим потрібна нова школа- з новою філософією, новим змістом освіти і виховання, новою педагогікою, новими стосунками – шrкола, яка може виховати щасливу людину, розвинену особистість.

Основа розвитку особистості – свобода: вибору, бажань і дій, задоволення потужної жаги

пізнання.

Розвиток учнів – наше кредо. І не «загальний розвиток», їх творчого потенціалу. Адже розвиток слід, плекаючи в дитині індивідуальне, самобутнє, враховуючи особливості її характеру, намагаючись розкрити всі її здібності.

У цьому й полягає нова філософія виховання – керуватися не заборонами, а природними бажаннями вихованців, повіривши в первинність їхніх прагнень робити добро, і спрямовувати ці прагнення на добро.

Виховання здійснюється через любов і духовність. Треба серйозно вчитися любити людину й життя і вчити цього наших дітей, учити їх жити без насильства і страху, будувати стосунки за законами гуманізму, дбайливого ставлення до людини і сприйняття людського життя як найвищої цінності. Ми маємо усвідомити, що без любові до людини і до життя не буде ані здорового суспільства, ані суспільного прогресу, і допомогти дітям зрозуміти це.

У зв´язку з цим по-іншому розробляється сама технологія розвитку та виховання.

 

Проблемні питання:

  • Як впливати на особистість, не впливаючи?

  • Як виховувати особистість, не виховуючи?

Відповідь:

таке виховання можливе за умови забезпечення саморозвитку й самореалізації особистості.

 

Формула виховання:

«Допоможи мені зробити це самому»

Учитель не виховує, а допомагає учневі шукати кращого себе, не тисне на нього, а створює йому умови для вільного самовизначення.

ІІ Мета і завдання процесу виховання

Головна мета виховного процесу в школі – виховання і розвиток вільної, духовно багатої , життєлюбної, талановитої особистості, що володіє знаннями про природу й людину готова до творчої діяльності, дотримується принцмпів моральної поведінки.

Девіз: Бережімо собори наших душ!

Головні завдання:

1 Навчити учнів мислити ( розвивати інтелект):

- розвивати розумові здібності учнів;

- формувати їхні пізнавальні інтереси;

- виявити й розвивати індивідуальні творчі задатки та здібності дітей.

2 Забезпечити моральні стосунки в учнівському колективі ( виховувати почуття):

- навчити учнів любити людей і життя, прилучаючи їх до духовних, національних і загальнолюдських цінностей;

- формувати моральне ставлення до людини, праці, природи, Батьківщини;

- індивідуально виховувати характер кожного учня на основі принципу природовідповідності за программою духовного і морального вдосконалення;

- розвивати комунікативні здібності особистості.

 

 

Напрями виховання

1 Забезпечення розвитку й самовдосконалення.

2 Формування духовності.

3 Соціальна орієнтація.

4 Виховання самостійності.

5 Забезпечення самореалізації в суспільстві.

 

 

 

 

ІІІ Сім правил шкільного життя.

1 Усі в школі мають жити одними інтересами та прагненнями.

2 Духовне має домінувати над матеріальним ( ціннісно-орієнтаційна система виховання).

3 Виховання є пріоритетним по відношенню до навчання.

4 У навчанні й вихованні слід дотримуватися принципу системності: родина- школа- держава.

5 Необхідно поєднувати професіоналізм високого рівня із творчим підходом до діяльності, здійснючи її на засадах духовності.

6 Жодног дня без новизни.

7 У хвилини розпачу головне – не втрачати віри в себе, зуміти сказати собі: «Життя прекрасне!

 

Надзвичайно цікаво самим розробляти правила поведінки, виконання яких забезпечує створення в школі теплої, світлої атмосфери, робить дітей доброзичливими і лагідними, закладає основи для стосунків, що об´єднує учнів. Школа- найзручніше місце для об´єднання людей і дотримання відповідної етики- найкращий спосіб для цього. Етичні правила не встановлються, а виробляються під час спільної діяльності дорослих і дітей. Цим вони і є цінні.

 

Основні постулати етики школи:

- шанобливе ставлення до людини й життя.

Адже чим більше добра робиш людям, тим менше залишається зла.

- віра в обдарованість дітей.

Навіть, коли вже всім здається, що дитина ні до чого не здатна, вчитель все одно не перестає вірити в неї. Кожен учень чимось обдарований, отже, його варто підтримувати.

- довіра.

Завжди треба надати дітям шанс стати кращими, давати їм відчути, що вони можуть багато чого,не боятися довіряти їм.

- доброчинність.

Жодного дня без доброї справи! Комусь сказав щось гарне, допоміг, захистив- з цього розпочинається день, цим- закінчується.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заповіді школяра

1 Роби добро.

2 Стався до іншого так, як ти хотів би, щоб ставилися до тебе.

3 Бережи честь змолоду.

4 Визнач мету свого життя.

5 Пізнай себе і світ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пам´ятка для вчителя

1 Завжди говори дітям правду.

2 Будь доброзичливим.

3 Не забувай похвалити.

4 Починай навчання не з букваря і формул, а з радості.

5 Не вдавайся до жодних нотацій.

6 Пам´ятай, що дитина ставиться до тебе так, як до неї ставляться дорослі.

7 Врахуй, що « важкі діти – це ті , яких зрадили батьки» ( А. Макаренко)

8 Не забувай, що доки в дітях живее віра в добро, дюдину, ідеал, - доти існує виховання.

 

 

Пріоритетні напрямки виховання

Вересень

Традиційні заходи:

- свято «Першого дзвоника»;

- урок « Життя людини- найвищв цінність»;

- Всеукраїнський рейд « Увага! Діти на дорозі!»;

- операція «Затишок».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Місячник української родини

Основні завдання:

- виховувати в учнів шанобливе ставлення до старших членів родини, до звичаїв і побуту українського народу.

- Формувати в учнів поняття ідеалу в житті.

- Розвиток індивідуальних здібностей і талантів.

- Забезпечення умов самореалізації учнів.

Традиційні заходи:

- День вчителя;

- День учнівського самоврдування;

- День пам´яті героїв УПА;

- Сім´я-родина-рід-народ;

- Моя родина в долі Батьківщини;

- Родино моя;

- Берг дитинства.

 

 

Листопад

Місячник оборонно-масової роботи «Я – патріот і господар своєї Землі»

Головне завдання заходів, що проводяться – виховання в учнів громодянської і соціальної відповідальності.

- Сформувати поняття загальнолюдської та народної моралі.

- Виховати патріотизм, колективізм, свідомої дисципліни та організованості.

Традиційні заходи:

- Свято рідної мови;

- «Козацькі забави»;

- «Сильні, сміливі, спритні»;

- Я – громадянин України.

Грудень

«Я-творча особистість»

- Виховати високу художньо-естетичну культуру особистості.

- Підвищити рівень естетичної освіченості та вихованості учнів.

Традиційні заходи

- День Збройних Сил України;

- Акція «АнтиСНІД –справа усіх»;

- Свято Миколая;

- Відкриття майстерні Діда Мороза;

- Новорічні свята.

 

 

 

Січень

Місячник національного виховання « Я – член родини».

- Розвивати природні здібності,загартовувати тіло й дух, зміцнювати здоров´я учнів.

- Виховувати школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій.

- Формувати в учнів незалежно від національності національну свідомість, історичну пам´ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеали.

Традиційнї заходи:

- Різдвяні канікули;

- Конкурс колядок;

- Свято « Сію, сію, посіваю».

- Вертеп.

Лютий

Місячник превентивного виховання « Я – учень школи»

Головне завдання заходів, що проводяться в рамках місячника, який забезпечує теоретичну і практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на х асоціальної, аморальної поведінки, а сааме: попередження, подолання відхилень у поведінці школярів і запобігання розвитку різних форм ї

- правопорушень ( схильності до агресій, крадіжок, брехні та інших вад);

- екологічної брутальності та егоцентризму ( ставлення до всього, що оточує, як до засобу і сировини для задоволення власних потреб);

- поганих звичок ( алкоголізму, наркоманії, тютюнопаління, токсикоманії);

- статевих порушень та їх наслідків;

- важких психологічних та психічних станів з наслідками.

Традиційні заходи:

- гра-конкурс «У країні карного розшуку»;

- брейн-ринг « Діти та їх права»;

- година спілкування « Право і Закон»;

- усний журнал «Серйозно про несерйозне»;

- рольова гра «Дорога в безодню».

Березень

Місячник морального виховання « Я – людина і цим все сказано».

-Моральне виховання спрямоване на розвиток в учнів моральних почуттів, переконань і формування потреби поводитися згідно з моральними нормами, що діють у суспільстві;

- забезпечення опанування ними духовної культури людства, нації, наслідування найкращих моральних зразків;

- Виховання поваги до загальнолюдських моральних цінностей.

Традиційні заходи:

- конкурс « Ану-мо, дівчата»;

- « Ой, ти, весно-весняночко»;

- акція «Шпаківня».

 

 

Квітень

Місячник екологічного виховання « Я – житель Планети».

- Екологічне виховання дітей передбачає формування в них екологічної культури, усвідомленнясебе частиною природи, почуття відповідальності за останню як за національне багатство, основу життя на Землі;

- залучення вихованців до активної діяльності.

Традиційні заходи:

- конкурс плакатів « Земля- наш спільний дім»;

- акція « Посади дерево»;

- Чорнобиль.

 

 

Травень

Місячник трудового виховання « Ми - честь і гордість школи»

Трудове виховання спрямоване на формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря, що володіє відповідними навичками та вміннями, професійною майстерністю на основі сучасних знань про ринкову економіку

Традиційні заходи:

- декада «Пам´ять»;

- Свято Матері;

- Свято Останнього дзвоника

 

 

 

 

Наші досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дитяча організація «Сонечко»

«Веселий промінець» «Дзвінкий промінець»

 

Козацька республіка

«Нащадки славних «Дзвін» «Козацька слава» «Червона калина»

козаків» чота ім. чота ім. чота ім. чота ім.

П.Сагайдачного Д.Вишневецького Б.Хмельницького І. Мазепи

 

Учнівський комітет

Навчальна комісія Комісія роботи Комісія організації Комісія

з молодшими дозвілля суспільно

школярами політична

 

Комісія Комісі Спортивно-

Національного господарсько масова комісія

відродження трудова

 

 

Клуб «Червона рута» Клуб «Оберіг»

 

Волонтерський Рух

9 загонів милосердя

 

 

Переглядів: 583 | Додав: Gogoy_Julia | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz