Четвер, 26.12.2024, 23:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Острівська початкова школа

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 25
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


14:56
День толерантності (виховний захід для учнів 5-9 класів)

1.  Здрастуйте!

Вклонившись, ми сказали один одному.

Здрастуйте!

Просто здрастуйте, більше нічого не сказали.

Через що на краплину радісніше зробилося життя?

 

2. Цими словами Володимир Солоухін чудово показав, наскільки звичайні формули привітання зв'язують нас один з одним, зміцнюють контакти, наближають нас до радості людського спілкування. Так і дотримання правил етики допомагає відчути себе максимально вільно, не задавати неприємності іншим.

 

1. Окрім формули привітання зміцнюють контакти, наближають нас до радості спілкування й інші слова. Серед них - і компліменти.

2. Щож значить саме слово "комплімент"?

1. У тлумачному словнику української мови написано, що це "приємні слова". Отже, говорити компліменти, це значить говорити приємні слова.

2.У середньовічних лицарських романах про короля Артура розповідається, що на королівських банкетах лицарі для того щоб заполонити серце своєї дами робили заради неї великі подвиги і говорили їй багато компліментів.

1.І в наш час також поширені компліменти. Ми вживаємо їх заради того, щоб показати наскільки ми поважаємо людей, наскільки ми виховані.

2.Кожна людина своєрідна. У кожної своя вдача, характер, захоплення, смаки. Але щоб бути завжди у повній красі, треба , навчитись правил культурної поведінки - тільки тоді людина буде для людей.

1.Учень може вчитись добре, навіть відмінно, але в побуті він неакуратний, з товаришами грубий. То скажіть, така людина може бути культурною?

2.Звичайно, ні. Давним-давно слова ввічливості і правила поведінки ніхто не придумував навмисно, вони складалися поступово. В кожній країні свої правила поведінки. Ось, наприклад, в Японії вважають що негарно подавати руку: правила ввічливості

потребують певного поклону.

1.Ми, люди, маємо те, що об'єднує нас, вирізняє з ряду інших живих істот. Це розум у поєднанні з морально-етичними нормами. І найперший обов'язок людини - творити добро. То що ж таке добро?

2.Добро - найбільш загальне поняття моралі, категорія етики, яка характеризується чутливим, дружнім ставленням до людей.  Водночас це все позитивне в житті людей , що відповідає їх захопленням, бажанням, мріям.

1.Письменник, вчений Білецький - Носенко писав: " Думай добре, роби добро - і буде добре". Робити добро треба, бо людина, яка не відчуває приязні до інших людей, руйнує себе як особистість. Отже, робіть один одному добро, приємне, говоріть компліменти.

2. „Любов виникає з любові: коли я хочу, щоб мене любили я сам перший  люблю”.  Ці слова відомого українського мудреця-гуманіста Григорія Сковороди, на моє переконання найбільш влучно відображають проблему взаєморозуміння, тобто толерантності.                                                                    1

1.Толерантність передбачає всього лише нормальні цивілізовані стосунки між людьми. Вона припускає усвідомлення того, що світ і соціальне середовище багатомірні, а отже, і погляди на цей світ різні, вони не можуть і не повинні зводитися до одноманітності або бути на чиюсь користь.

2.  Поняття  толерантності у різних мовах відрізняється смисловими відтінками, що зумовлено культурними та ментальними особливостями.

1..До прикладу, у французькій мові цей термін означає повагу до свободи іншого, у китайській - уміння проявляти великодушність, в арабській бути толерантним означає бути терпимим.

2.  Аналізуючи культурну спадщину нашого народу, що ґрунтується в основному на „філософії серця", можна з переконанням засвідчити, що толерантність у сприйняті українця співвідноситься з поняттям поваги й любові.

1. Можна сказати, що толерантність - єдине незабруднене джерело планети, з якого люди вгамують спрагу толерантних стосунків.

2. Толерантне ставлення людини

Збереже планету від негод,

 Розрубає мотлох павутини,

Переріже нитку перешкод.

Толерантне ставлення до всього

Збереже, врятує і спасе,

 Допоможе  вгледіть перемогу ,

Допоможе витримати все.

Будь завжди нестримним вільнодумцем, 

Свої мрії пензлем намалюй.

Освіти життя яскравим сонцем,

Толерантний всесвіт намалюй.

1 Так передала своє бачення толерантності Тетяна Михайлова

 2.Отже, кожний із нас має прагнути до самовдосконалення, бути добрим, порядним, чесним, ввічливим, поважати себе і оточуючих...

1.    Одним словом - бути толерантним.

2. Отже, давайте вчитись говорити компліменти. І що у нас з цього вийде, зараз побачимо. Я запрошую вийти  ____  бажаючих.

(виходять)

Ось вам листівки, кожен бере ту частинку, яка йому сподобалась.

Зараз спробуємо віднайти іншу частинку листівки. Так у нас утворилися пари.

1. Ваше завдання : зробити крок до свого партнера  і сказати комплімент. Говорити і робити кроки по черзі, комплімент не повторювати.                   2

2.Молодці. Справилися із завданням.

1. Продовжуємо говорити компліменти.

2.Запрошую з кожного класу по 2 представники - хлопця та дівчину.

1.Ваше завдання: уважно подивіться на свого товариша, подумайте який комплімент і за що ви зможете йому сказати. Одному із вас зав'яжуть очі і говорити комплімент він буде із зав'язаними очима. (зав'язують очі, міняють місцями)

2.    Будь ласка, починаєм говорити компліменти.

 

1. Як бачимо, ми вміємо говорити компліменти, коли захочемо.

2. Хочеться надіятися , що хороші, щирі слова ви будете говорити один одному кожний день , і будете уникати лайливих слів.

1.Чи не найшановніший з усіх піснярів Булат Окуджава: ніжний і тонкий лірик, вдумливий філософ і мрійник, який водночас уміє бачити гірку правду життя і водночас відгородитися від неї романтикою спогадів, може у буденному віднайти прекрасне

написав "Давайте говорить друг другу компліменти".

2. Я пропоную послухати цей твір

Звучить вірш Б.Окуджави.

1. Давайте говорити один одному компліменти! І я пропоную символом сьогоднішньої нашої зустрічі і символом компліментів обрати сердечко, бо тільки добре і чуйне серце здатне на компліменти.  

А

Отже, давайте вчитись говорити компліменти. І що у нас з цього вийде, зараз побачимо. Я запрошую з кожного класу по 2 учні. (виходять)

Ось вам листівки, кожен бере ту частинку, яка йому сподобалась.

Зараз спробуємо віднайти іншу частинку листівки. Так у нас утворилися пари. Перед вами лежать паперові кружки, намистинки. Ви повинні взяти намистинку і написати гарну рису вашого товариша - одну, дві, три. А для того, щоб було легше ви дивитесь

на підказку. Закінчуємо і даруємо один одному намистинки.

Хто скільки отримав? Скільки гарних рис ви побачили одне в одному. Давайте

попробуємо прокоментувати, чому саме такі-риси ви підібрали для товариша.

 

2

Ми зробили перший крок, почали говорити компліменти. Але сказати щось приємне може ввічлива, вихована людина. Ця риса в людині цінується споконвіку. Підтвердження цього – вислови видатних людей про вихованість, ввічливість. Вам було завдання підготувати вислови видатних людей. І що ми бачимо? Будь ласка,

представте свої плакати.

 

1

Молодці. Гарно попрацювали. Дякую всім. А як ви справилися з іншим домашнім завданням - комплімент товаришам з паралельного класу?

2

Продовжуємо говорити компліменти. Запрошую з кожного класу по 2 представники - хлопця та дівчину.                                                              3

Ваше завдання: уважно подивіться на свого товариша, подумайте який комплімент і за що ви зможете йому сказати. Одному із вас зав'яжуть очі і говорити комплімент він буде із зав'язаними очима. (зав'язують очі, міняють місцями)

Будь ласка, починаєм говорити компліменти.

1

Я знову запрошую по два учні від класу.

Дівчата стають ось тут. Завдання хлопців: зробити крок і сказати комплімент. Говорити і робити кроки по черзі, комплімент не повторювати.

Ми роздавали сердечка учасникам-переможцям. Хто має по декілька сердечок - прошу вийти сюди. У вас добре, чуйне серце, ви вмієте робити компліменти. Ось і вам

сказали ми комплімент, а оце в нагороду.

1

Тоді давайте говорити компліменти один одному не соромлячись, говоріть їх щодня, побільше. Це так приємно і не так уже складно, ми переконалися в цьому сьогодні.

2

Дякуємо за участь.

ГАРНІ РИСИ (КОМПЛІМЕНТИ)

щирість

щедрість

доброзичливість

доброта

скромність

тактовність

надійність

працьовитість

комунікабельність

рішучість

сміливість

почуття гумору

вірність

ласкавість

ніжність

охайність

 

Вихованість

Інтелігентність

Порядність

Інтелектуальність

Чесність

Ввічливість

Відповідальність

Кмітливість

Відвертість

Впевненість

Уважність

Привітність

Чуйність

Терплячість

Довіра

Активність

Врівноваженість

Справедливість                               повага до старших                                         4

Принциповість                                неординарність

Готовність                                       прийти на допомогу
Симпатичність                                мужність

Оптимізм                                         веселість

Дивовижність                                  пунктуальність

1.  Здрастуйте!

Вклонившись, ми сказали один одному.

Здрастуйте!

Просто здрастуйте, більше нічого не сказали.

Через що на краплину радісніше зробилося життя?

 

2. Цими словами Володимир Солоухін чудово показав, наскільки звичайні формули привітання зв'язують нас один з одним, зміцнюють контакти, наближають нас до радості людського спілкування. Так і дотримання правил етики допомагає відчути себе максимально вільно, не задавати неприємності іншим.

 

1. Окрім формули привітання зміцнюють контакти, наближають нас до радості спілкування й інші слова. Серед них - і компліменти.

2. Щож значить саме слово "комплімент"?

1. У тлумачному словнику української мови написано, що це "приємні слова". Отже, говорити компліменти, це значить говорити приємні слова.

2.У середньовічних лицарських романах про короля Артура розповідається, що на королівських банкетах лицарі для того щоб заполонити серце своєї дами робили заради неї великі подвиги і говорили їй багато компліментів.

1.І в наш час також поширені компліменти. Ми вживаємо їх заради того, щоб показати наскільки ми поважаємо людей, наскільки ми виховані.

2.Кожна людина своєрідна. У кожної своя вдача, характер, захоплення, смаки. Але щоб бути завжди у повній красі, треба , навчитись правил культурної поведінки - тільки тоді людина буде для людей.

1.Учень може вчитись добре, навіть відмінно, але в побуті він неакуратний, з товаришами грубий. То скажіть, така людина може бути культурною?

2.Звичайно, ні. Давним-давно слова ввічливості і правила поведінки ніхто не придумував навмисно, вони складалися поступово. В кожній країні свої правила поведінки. Ось, наприклад, в Японії вважають що негарно подавати руку: правила ввічливості

потребують певного поклону.

1.Ми, люди, маємо те, що об'єднує нас, вирізняє з ряду інших живих істот. Це розум у поєднанні з морально-етичними нормами. І найперший обов'язок людини - творити добро. То що ж таке добро?

2.Добро - найбільш загальне поняття моралі, категорія етики, яка характеризується чутливим, дружнім ставленням до людей.  Водночас це все позитивне в житті людей , що відповідає їх захопленням, бажанням, мріям.

1.Письменник, вчений Білецький - Носенко писав: " Думай добре, роби добро - і буде добре". Робити добро треба, бо людина, яка не відчуває приязні до інших людей, руйнує себе як особистість. Отже, робіть один одному добро, приємне, говоріть компліменти.

2. „Любов виникає з любові: коли я хочу, щоб мене любили я сам перший  люблю”.  Ці слова відомого українського мудреця-гуманіста Григорія Сковороди, на моє переконання найбільш влучно відображають проблему взаєморозуміння, тобто толерантності.                                                                    1

1.Толерантність передбачає всього лише нормальні цивілізовані стосунки між людьми. Вона припускає усвідомлення того, що світ і соціальне середовище багатомірні, а отже, і погляди на цей світ різні, вони не можуть і не повинні зводитися до одноманітності або бути на чиюсь користь.

2.  Поняття  толерантності у різних мовах відрізняється смисловими відтінками, що зумовлено культурними та ментальними особливостями.

1..До прикладу, у французькій мові цей термін означає повагу до свободи іншого, у китайській - уміння проявляти великодушність, в арабській бути толерантним означає бути терпимим.

2.  Аналізуючи культурну спадщину нашого народу, що ґрунтується в основному на „філософії серця", можна з переконанням засвідчити, що толерантність у сприйняті українця співвідноситься з поняттям поваги й любові.

1. Можна сказати, що толерантність - єдине незабруднене джерело планети, з якого люди вгамують спрагу толерантних стосунків.

2. Толерантне ставлення людини

Збереже планету від негод,

 Розрубає мотлох павутини,

Переріже нитку перешкод.

Толерантне ставлення до всього

Збереже, врятує і спасе,

 Допоможе  вгледіть перемогу ,

Допоможе витримати все.

Будь завжди нестримним вільнодумцем, 

Свої мрії пензлем намалюй.

Освіти життя яскравим сонцем,

Толерантний всесвіт намалюй.

1 Так передала своє бачення толерантності Тетяна Михайлова

 2.Отже, кожний із нас має прагнути до самовдосконалення, бути добрим, порядним, чесним, ввічливим, поважати себе і оточуючих...

1.    Одним словом - бути толерантним.

2. Отже, давайте вчитись говорити компліменти. І що у нас з цього вийде, зараз побачимо. Я запрошую вийти  ____  бажаючих.

(виходять)

Ось вам листівки, кожен бере ту частинку, яка йому сподобалась.

Зараз спробуємо віднайти іншу частинку листівки. Так у нас утворилися пари.

1. Ваше завдання : зробити крок до свого партнера  і сказати комплімент. Говорити і робити кроки по черзі, комплімент не повторювати.                   2

2.Молодці. Справилися із завданням.

1. Продовжуємо говорити компліменти.

2.Запрошую з кожного класу по 2 представники - хлопця та дівчину.

1.Ваше завдання: уважно подивіться на свого товариша, подумайте який комплімент і за що ви зможете йому сказати. Одному із вас зав'яжуть очі і говорити комплімент він буде із зав'язаними очима. (зав'язують очі, міняють місцями)

2.    Будь ласка, починаєм говорити компліменти.

 

1. Як бачимо, ми вміємо говорити компліменти, коли захочемо.

2. Хочеться надіятися , що хороші, щирі слова ви будете говорити один одному кожний день , і будете уникати лайливих слів.

1.Чи не найшановніший з усіх піснярів Булат Окуджава: ніжний і тонкий лірик, вдумливий філософ і мрійник, який водночас уміє бачити гірку правду життя і водночас відгородитися від неї романтикою спогадів, може у буденному віднайти прекрасне

написав "Давайте говорить друг другу компліменти".

2. Я пропоную послухати цей твір

Звучить вірш Б.Окуджави.

1. Давайте говорити один одному компліменти! І я пропоную символом сьогоднішньої нашої зустрічі і символом компліментів обрати сердечко, бо тільки добре і чуйне серце здатне на компліменти.  

А

Отже, давайте вчитись говорити компліменти. І що у нас з цього вийде, зараз побачимо. Я запрошую з кожного класу по 2 учні. (виходять)

Ось вам листівки, кожен бере ту частинку, яка йому сподобалась.

Зараз спробуємо віднайти іншу частинку листівки. Так у нас утворилися пари. Перед вами лежать паперові кружки, намистинки. Ви повинні взяти намистинку і написати гарну рису вашого товариша - одну, дві, три. А для того, щоб було легше ви дивитесь

на підказку. Закінчуємо і даруємо один одному намистинки.

Хто скільки отримав? Скільки гарних рис ви побачили одне в одному. Давайте

попробуємо прокоментувати, чому саме такі-риси ви підібрали для товариша.

 

2

Ми зробили перший крок, почали говорити компліменти. Але сказати щось приємне може ввічлива, вихована людина. Ця риса в людині цінується споконвіку. Підтвердження цього – вислови видатних людей про вихованість, ввічливість. Вам було завдання підготувати вислови видатних людей. І що ми бачимо? Будь ласка,

представте свої плакати.

 

1

Молодці. Гарно попрацювали. Дякую всім. А як ви справилися з іншим домашнім завданням - комплімент товаришам з паралельного класу?

2

Продовжуємо говорити компліменти. Запрошую з кожного класу по 2 представники - хлопця та дівчину.                                                              3

Ваше завдання: уважно подивіться на свого товариша, подумайте який комплімент і за що ви зможете йому сказати. Одному із вас зав'яжуть очі і говорити комплімент він буде із зав'язаними очима. (зав'язують очі, міняють місцями)

Будь ласка, починаєм говорити компліменти.

1

Я знову запрошую по два учні від класу.

Дівчата стають ось тут. Завдання хлопців: зробити крок і сказати комплімент. Говорити і робити кроки по черзі, комплімент не повторювати.

Ми роздавали сердечка учасникам-переможцям. Хто має по декілька сердечок - прошу вийти сюди. У вас добре, чуйне серце, ви вмієте робити компліменти. Ось і вам

сказали ми комплімент, а оце в нагороду.

1

Тоді давайте говорити компліменти один одному не соромлячись, говоріть їх щодня, побільше. Це так приємно і не так уже складно, ми переконалися в цьому сьогодні.

2

Дякуємо за участь.

ГАРНІ РИСИ (КОМПЛІМЕНТИ)

щирість

щедрість

доброзичливість

доброта

скромність

тактовність

надійність

працьовитість

комунікабельність

рішучість

сміливість

почуття гумору

вірність

ласкавість

ніжність

охайність

 

Вихованість

Інтелігентність

Порядність

Інтелектуальність

Чесність

Ввічливість

Відповідальність

Кмітливість

Відвертість

Впевненість

Уважність

Привітність

Чуйність

Терплячість

Довіра

Активність

Врівноваженість

Справедливість                               повага до старших                                         4

Принциповість                                неординарність

Готовність                                       прийти на допомогу
Симпатичність                                мужність

Оптимізм                                         веселість

Дивовижність                                  пунктуальність

Переглядів: 1509 | Додав: Gogoy_Julia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz